Estas en:

Asset Publisher

PREGÓN FERIES a cargu de DOÑA SUSANA GARCÍA LÓPEZ

PREGÓNERA DE LES FERIES 2021

DOÑA SUSANA GARCÍA LÓPEZ

Ameniza: CORO LA FLOR y BANDA DE GAITES GÜESTIA

Susana García López (La Pola L.lena, 1977) Inxeniera Química pola Universidá d'Uviéu y doctora pola Universidá de Nottingham, desenvolvió'l primer sistema esperimental que dexaría evaluar la captura y almacenamientu de dióxidu de carbonu en determinaes formaciones xeolóxiques. Por aciu collaboraciones col Serviciu Xeolóxicu de los Estaos Xuníos y l'Universidá de Oregón, contribuyó al desenvolvimientu de modelos computacionales que, basaos nos sos afayos esperimentales, podíen ser aplicaos para estudiar en fondura les condiciones xeolóxiques a les que'l dióxidu de carbonu puede ser almacenáu. Xunir al Institutu de Ciencia y Tecnoloxía del Carbonu (INCAR-CSIC) n'España como investigadora postdoctoral para estudiar los distintos aspeutos de la captura del dióxidu de carbonu volviendo a Reinu Uníu en 2014 como Profesora Titular, nel departamentu d'Inxeniería Química de la Universidá Heriot-Watt, en Edimburgo. En 2017, foi nomada directora asociada nel Centru d'Investigaciones de Soluciones para'l Carbonu (Research Centre for Carbon Solutions, RCCS), y dende 2019 ye Profesora Titular n'Inxeniería Química de la mesma universidá. Una de les sos contribuciones más recién consiste nel diseñu de nuevos materiales capaces de prindar el dióxidu de carbonu de forma más eficiente que los anguaño disponibles. Esti trabayu foi publicáu'l pasáu avientu na prestixosa revista científica Nature.

En 2020, a Sociedá de Científicos Españoles en Reinu Xuníu (CERU) y Fundación Banco Santander otorgaron, na so quinta edición, el Premiu Talentu Emerxente SRUK/CERU 2020 a la doctora Susana García López pola so escelente carrera investigadora nel campu de la inxeniería química coles mires de solucionar unu de los principales problemes medioambientales: la continua lliberación de dióxidu de carbonu a l'atmósfera por actividaes humanes como la quema de combustibles fósiles o la deforestación.

Entrá ḷḷibre hasta completar aforu

Más info:    985 49 11 57 ✉️ cultura@aytolena.es o media hora primero na taquilla

​Aforu y protocolu COVID   ​

Más info: 💻 programación cultural Ḷḷena

#Ḷḷenadestín #Ḷḷenadestínfolixa #Ḷḷenaenadestíncultural  #CulturaḶḷena #ConciyuḶḷena #faciendoḷḷugar #LesFeries21 #TeatruVitalAza

Owner Agenda Cultural y Festiva
Resources Resources: ayto-lena

Starts Starts: October 7, 2021, 08:00 PM
Ends Ends: October 7, 2021, 09:00 PM

Location Location: Teatro/Teatru Vital Aza, La Pola Lena/Ḷḷena (Asturies)