Estas en:

Asset Publisher

Antroxu 2018

Antroxu 2018 - Concursu y desfile

A continuación enumbérense les bases del concursu:

1º FECHA Y LUGAR

El desfile entama na Plaza Alfonso X el Sabio, el sábado 24 de febrero del 2018, a les 18:00, con un recorríu peles calles de La Pola.

2º INSCRIPCIONES

Pa optar a cualquiera de los premios, ye obligatorio facer la inscripción y acabar tol itinerariu. 
Les inscripciones han facese na Casa Municipal de Cultura (Tfnu. 985 49 11 57), de llunes a vienres n'horariu de 9:00 a 14:00 y de 16:00 a 20:00 y el sábado, día 24 de febrero, n'horario de 15:00 a 16:30. 
Establecécense dellos llistaos nos qu'han inscribise toles y tolos participantes.
Les/os participantes locales nun van quedar excluíos d'optar al premiu xeneral. 

Los dorsales van entregase'l sábado día 24, na Casa de la Cultura, de 15:00 a 16:30, y tendrán de colocase nun sitiu bien visible. Quien no se presente a recoyer el dorsal nesti periodu de tiempu exclúyese automáticamente de la participación del concursu, anque non, si asina lo quisies de la participación nel desfile.

3º CATEGORÍES Y PREMIOS

Tolos premios tienen carácter excluyente.

CARROCES Y GRUPOS

1º premiu: 900 euros
2º premiu: 600 euros
3º premiu: 300 euros

INDIVIDUAL Y PAREXES

1º premiu: 300 euros
2º premiu: 200 euros
3º premiu: 100 euros

CHARANGUES

Premiu únicu: 400 euros


INFANTIL (menor 12 años)

Vale de 100 euros canxeable en cualquier establecimientu de La Pola.


ESPECIALES (locales)

Individual o parexa: 200 euros
Grupos hasta 20 persones: 350 euros
Grupu de más de 20 persones: 800 euros

INFANTIL (locales; menor 12 años)

Vale de 100 euros canxeable en cualquier establecimientu de La Pola.

Les/os concursantes que s'inscriban nes modalidaes locales no van quedarn excluíos d'inscribirse nel restu de modalidaes xenerales.

Les persones que ganen en cada categoría quedaríen excluíes de ganar el restu de categoríes nes que s'inscribiera, polo que, si un mesmu participante o grupu resultase ganador, solo obtendría'l premiu na categoría de mayor cuantía económica, dexando llibre la so posición pa colocar en primer puestu a la segunda clasificada.

4º SEGURIDÁ

Aquelles que participen con vehículos (carroces, carromatos, cachivaches, etc) y en xeneral, tolo que se mueva con ruedes o otru sistema, con cualquier tipu de tracción, serán responsables del so manexu, como tamién de los daños personales o materiales qu'ocasionen nel desarrollu de l'actividá. Han contar cola documentación preceptiva, nun tan daos de baxa nos rexistros de tráficu correspondientes y tengan el permiso qu'autoriza a tal actividá. Nun ta permitida una altura superior de 4 metros dende'l suelu.

Queda prohibida la utilización  nel concursu de:

  • Cualquier elementu pirotécnicu, como tamién llames, antorches, veles y/o cualquier tipu de combustible.
  • Cualquier material que por razones de seguridá pudieran poner en riesgu  desarrollu normal del espectáculu.


5º ORGANIZACIÓN

La organización del desfile va correr a cargu de l'Asociación Cultural, Social y Recreativa ¿Moviéndonos por Lena¿, con domiciliu Social en Santa Cristina, nº 13, 3º Izquierda, que va encargase, el mesmu día 24 de la recepción de las/os participantes y repartu de dorsales, como de repartir y coordinar a toles persones y grupos inscritos a lo llargo del recorríu del desfile.
La organización resérvase'l derechu d'establecer l'orde de participación de las/os concursantes.

 

Puntuación y xuráu

Les/os componentes de l'Asociación se van encargase d'escoyer al xuráu que tien de puntuar a les/os participantes y, una vez valoraes toles puntuaciones, determinar a les/os ganadore de cada categoría.
Les bases del concursu tán en manos de los miembros del xuráu polo menos 24 hores primero del empiece del actu.
El Conciyu de L.lena instruirá al xuráu del conteníu de les bases del concursu pa la interpretación y aplicación correcta, polo que les/os miembros del xuráu van tener la opción de consultar toles dudes a la persona qu'escueya'l Conciyu pa representalu.

El xuráu conformaráse por non menos de 4 persones nin más de 7, amás d'una persona o más representantes del Conciyu con voz pero ensin votu, que solventará cualquier duda o situaciones d'incertidumbre nes bases estipulaes. Puntuaráse del 1 al 10 teniendo en cuenta los criterios siguientes :

  • La orixinalidá y calidá,  como l'adecuación y vestuariu de toles/os participantes al tema.
  • La complexidá na ellaboración.
  • La caracterización y animación nel desfile.
  • Otros recursos: lluces, vehículos (adecuadamente decorados), etc.

En casu d'empate, fadríase una nueva votación hasta escoyer a una/u única/u premiada/áu.
El Conciyu aportará a les/os miembros del xuráu la documentación necesaria pa la baremación de cada concursante pa facilitar, tanto'l llabor, como la resolución definitiva de les/os ganadores.

6º ACEPTACIÓN

La participación supón l'aceptación de les bases.
La organización nun se fai responsable de nenguna clase d'accidentes, daños físicos o materiales.
Si les condiciones climatolóxiques son adverses, la organización tará supeditada a la decisión del Conciyu a cancelar el desfile.

7º RESULTÁU Y ENTREGA DE PREMIOS

La empresa/asociación organizadora dará a conocer el fallu del xuráu al acabar el desfile na Plaza Alfonso X El Sabiu y, a continuación, procederán a entregar los correspondientes diplomes en cada categoría.
Nel reversu d'una copia de cada diploma, anotarán el nome, NIF y teléfonu de cada ganador/a pa que, posteriormente, personal del Conciyu pueda ponese en contactu con elles/os col fin de face-yos la correspondiente tresferencia pol importe del premiu, quitando los premios infantiles (menores de 12 años) a los que se los una o delles compras pol importe arriba indicáu n'establecimientos de La Pola, reintegrándo-ylo  a la presentación de los tickets o factures dende'l Departamentu de Tesorería.