Ye un serviciu públicu, pa que tolos consumidores y usuarios tengan a la so disposición medios d'información y defensa, quier dicise, ye un serviciu del Conciyu, gratuitu, d'información, ayuda y orientación que sirve pa que tolos usuarios y usuaries puen exercer adecuadamente los sos derechos.
FUNCIONES
La información, ayuda y orientación a los consumidores y usuarios pal exerciciu apropiáu de los sos derechos.
Recepción, rexistru y acuse de recibu de quexes, reclamaciones, denuncies y iniciatives de los consumidores y usuarios y la remisión a les entidaes o órganos alministrativos competentes pa la so resolución.
La mediación ente les partes en conflictu de consumu.
El control y inspección de bienes, productos y servicios.
Atender consultes sobre tou tipu de cuestiones relacionaes col consumu de productos, bienes y servicios.
La tramitación d'expedientes sancionadores en materia de defensa del consumidor.
Fomentu y difusión del Sistema Arbitral de Consumu y Sistemes de Resolución Voluntaria de Reclamaciones.
L'atención, defensa y protección de los consumidores y usuarios, d'acuerdu cola normativa vixente y les disposiciones que la desenvuelvan o modifiquen.