Normes d'usu CDTL

NORMES XENERALES

  1. Anque los telecentros tán destinaos esencialmente a persones mayores de 16 años, los menores de dicha edá que quieran acceder al mesmu, nun van poder facelo n'horariu escolar.
  2. Rellena la ficha d'inscripción debidamente cumplimentada y recueye'l carné cuando lo tengas preparáu.
  3. Nun tas únicamente tú  nel telecentru. Hai persones trabayando, asina que respeta a los demás y fala en tonu moderaú. Nun mos presta llamate l'atención.
  4. Nun se permite fumar, comer, nin consumir bebíes.
  5. Mantén la llimpieza del centru. Utiliza les papeleres.
  6. Ta terminantemente prohibío acceder a páxines web con conteníos pornográficos o terroristes. Esto va suponer, pa la persona que lo incumpla, la retirada de carné y la consiguiente expulsión definitiva del Telecentru.
  7. Ta terminantemente prohibío "baxar" software. Cuando se requiera obtener un programa o aplicación deberá solicitase autorización a los responsables del Telecentru. L'incumplimientu d'esta norma supondrá la retirada del carné y la consecuente expulsión del centru de forma definitiva.
  8. Ta prohibida la instalación de cualquier programa. En casu de requerir la utilización de aplicaciones informátiques diferentes a les instalaes, debes solicitalo previamente a los responsables del Telecentru.
  9. L'usu indebío de los equipos y les modificaciones na configuración supondrán la expulsión inmediata y definitiva del Telecentru.
  10. Existen prioridaes d'utilización pa los equipos, previa presentación de la ficha de solicitú existente. Los usos prioritarios son:
  • Proyectos de teletrabayu, formación y teleformación
  • Búsqueda d'empléu / orientación profesional
  • Realización de trabayos y actividaes académiques
  • Autoaprendizaxe

Si se detectara un usu diferente al acordáu na reserva supondrá la pérdida de la prioridá,  como l'anulación inmediata del equipu.

NORMES ESPECÍFIQUES

  1. L'horariu ye de llunes a vienres de 11:00 a 14:00 y de 15:00 a 20:00. Los meses de julio y agosto el horario será de 09:00 a 14:00. 
  2. Los usos relacionaos col ociu queden limitaos a la existencia d'equipos llibres y el tiempu máximo pa esta actividá será d'una hora.
  3. Cuando se tean desarrollando cursos avisase previamente del horariu del telecentru,  como de les normes del mesmu, con avisos puestos na puerta y/o tablón d'anuncios. Cuando hai cursos el telecentru permanecerá pesllao pal restu d'actividades.
  4. Si quies utilizar la impresora vas necesitar que se t'asignen permisos, por ello acude a les persones encargaes. El coste de cada páxina impresa en blanco y negro ye de 0.05 euros. 
  5. La utilización de la impresora a color pa C.V. ye de 0.10¿ . El coste de cualquier otra impresión de color será de 0.25¿ y tendrá que dase previu avisu al encargáu del telecentru. Fadránse un máximu de 30 fotocopies a la selmana por usuariu. 
  6. Los menores de 11 años deberán venir acompañaos d'un adultu pa poder facer uso del telecentru.
  7. La utilización de discos fadráse cola supervisión del responsable del telecentru.
  8. Establézse un sistema de cita previa pa tolos usos, exceptuando'l chat y la navegación por páxines web con fines diferentes a los citaos nel apartáu anterior.
  9. Nun se permiten segundos usos a nun ser que sean por motivos de trabayu.

IMPORTANTE: L'incumplimientu d'estes normes podrá suponer una retirada del carné de forma temporal, o inclusu definitiva, y la consecuente limitación d'accesu al Telecentru.